sâmbătă, 27 octombrie 2012

Un fragment scris pe 30 Sep. 2012



             Wake me up when September Ends! Acum ar trebui sa ma trezesc, dupa o vară în care am dormitttt, mi-a dormit tot corpu’!  Până recent, nu mi-a plăcut toamna, pentru mine era mohorâtă, tristă, despre moarte, moartea naturii, asteptând inghețul iernii, o perioada in care timpuîngheață, iar oamenii par sa aibă neobișnuita calitate de a nu fi atinși de .... timp. Observ că începe sa-mi placă toamna, e nostalgică, e timpul în care vara, aventurile de peste ea, iubirile si nopțile nedormite își găsesc sfârșitul. Un timp de pauză, de regrete, dar și un timp de a privi cu bucurie in trecutul apropiat toate acțiunile savârșite cu bucurie, entuziasm! ... iar sfârșitul l-am ratat!
            Astăzi, la predica preotul spunea ca daca un membru, organ sau madular al corpului tinde spre a pacatui, sa-l taiem! Mă gândeam că dacă ar fi sa îndeplinim asta, la propriu, cu totii am fi ciungi, chiori, muti, surzi, schiopi, imobilizati... iar eu.. ei bine, nimic din corpumeu nu ar mai exista, nimic.
            Am multe idei sa le dezvolt, dar nu stiu dacă ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu